August 29, 2013

Raya ke 21 tahun

Hye readers yg setia..

Alhamdulilah, aku dapat menyambut hari raya utuk umur ke 21 tahun.

Aku menyedari umur semakin besaq ni sambutan ala kadar saja.

Dulu sebok sangat nak baju raya cantik,kasut raya yg lip lap dari jauh org pun boleh terpukau melihat kau pastu akan rasa semangat gler nak beraya rumah nenek,sedara mara bila berpakaian cantik. Nak tunjuk kat sepupu kiteww baju I lagi glamour dari uollss taw.I beli kat butik siap ade tailor sendri. Setiap kali gi rumah mak/pak/abg sepupu/kakak sepupu mesti den dapat duet raya,if dapat banyak first impression aku depa ni memang org kaya..hehehe.and aku kena la rapat jadi akan dapat duet banyak lagi..Itu aku yg fikiran tak matured,baligh belom sepenuhnya.taaapiii sekarang dah jadi dewasa yg sejati.ahahaa..ape yg sejati hang pa kena beramah mesra dengan cek...ececececeeeeh;P


Ni,aku nak tunjukkn rumah yg seringkali dapat tawaran dari syarikat rakaman nak bwat lakonan kat sini.Rumah kampong yg sebuah,tepi sawah padi pulok .Memang super awesome scenery ..Malangnya raya tahun ni padi tu siap dituai jadi pemandangan hodoh sedkit..ngeh3

Selamat hari raya maaf zahir batin,
ikhlas dari keluarga cikgu ma'amor dan bibah. :)





Kami peduli apa,even pemadangan kat belakang hodoh tapii mood bergambaq di hari raya pertama masih ada.Lagi2 bila semua dah besaq kerja jauh2,stdy pun jauh2..masa hari raya nak rapatkan hubungan kami semua...mybe, ini tahun terakhir jejaka itu akan beraya sebagai bujang.ohohohoo




Gambaq ni sebelom padi dituai ..hehehe





Ok,thats all from me..semoga raya ke 22 tahun kita bersua kembali...


No comments:

Post a Comment