August 10, 2012

cuti..:)

assalamualaikum kawan-kawan yang aku sayang sekalian,hari ni dah masuk kali yg ke 21ramadhan.I'm sangat sangat gembira sebab dapat cuti semester dalam bulan puasa.Bila dah masuk 3rd year confirm aku tak dapat puasa full di rumah sebab ade latihan industri (LI).Paling yang mendukacitakan ape yang aku dengar dari super,super,super snior LI tidak boleh dijalankan di negeri sendiri.So, aku kena hantar luar negeri..sob.sob.sob.Sila terima hakikat untuk mendidik anda jadi anak perempuan yang matang ok! yes BOS,aku turut segala perintah.

Ok,sila kembali ke mood happy..

Student-student university lain yang intake 2011/2012 kebanyakan yer cuti semester 2 bulan,tapi aku just 1 bulan nampak kehadiran aku di rumah taman raya nie.INi sebab aku join program university yang memang dalam ingatan aku (PULAU PERHENTIAN,USM INDUK,PENANG,PULAU LANGKAWI) dan aku diculik oleh kakak sendiri yang perlukan peneman ke melaka..Penculikan ini tujuan nya baik, aku teman die join confrence family medicinedi AVILLION LEGACY selama 5 hari..hehe.

GEMPAk bukan?..Yang hadir disitu semuanya doktor-doktor senior,akak aku  just grab peluang bila dah BOS suruh pergi untuk gantikan orang.Bila ada yang bertanya aku doktor dari mana,aku hanya mampu lemparkan senyuman paling manes semanis laici susu. Aku perlu berlakon selama 5 hari sebabnya aku nie hanya seludup masuk ke bilik conference,lunch,coffe time tanpa dikenakan bayaran..hakhak,Macam dah kes separe jenayah untuk menyelamatkan diri dari kantoi.Fee untuk conference nie 6++..giler mahal.Masa preconference aku dah terlebih excited ,when my sis told have the slot about VERTIGO.i must must must know about the disease for my future,tapi harapan hanya harapan ,my sis telah didaftarkan ke slot CARDIOVASCULAAR..Tooo boring,and i'm not interested.


AKu suka bab masak yang melibatkan desert and biskut..yang lauk-pauk kurang minat.hehe,,Aku berjaya menjadi bidan terjun yang tidak ditauliahkan untuk membuat kek batek dan pavolva.Alhamdulilah dihabeskan oleh family aku yang suka makan.





NOw, aku pengikut saidatul hasanah dengan nama glomor..senah
sedang bertungkus lumus membantu kak linda buat biskut raya..:)..
..
seorang makcik berkate,
"kamu nie orang muda kena belajar ilmu buat biskut,nanti bila suami kamu suruh buat,kena patuh"


Aku dan senah memang gelak besar..





happy ..:DD

2 comments:

  1. tq pina..tapi awak lagi pndai wat desrt-desert nie..sy bila teringin nak makan and ade bahan saje

    ReplyDelete